Friday, 15 January 2016

13 Januari,lahirnya sebuah....

Assalamualaikum....

   Pada tanggal 13 Januari 2015,sebuah bacth telah terbentuk.Bacth tersebut telah diberikan nama "Ambidexter Heritage' yang membawa maksud Warisan Berkebolehan.Ketua bacth merupakan Faris Akmal manakala penolong ialah Inarah.Ambidexter Heritage dianggotai seramai 78 orang.

   Pada 13 Januari 2016,mereka telah mengadakan sambutan ulang tahun ke-2.Mereka menerima pelbagai hadiah.Antaranya,terpaksa menyusun kerusi dewan.Mereka terpaksa menunggu pelajar tingkatan 1 menyelesaikan aktiviti di dewan dahulu.Selesai sahaja menyusun kerusi,mereka pulang ke asrama dengan segera kerana sudah lewat.Mereka bertungkus-lumus mengemas bagasi kerana keesokkan harinya,mereka akan pulang.

 Okey....malas nak buat karangan pasal bacth Fiqah.Lain kali jelah buat.Geram jugak sebab hari tu tak leh nak berseronok.Dah lah kena kutuk lagi.Haish....form 1 bukannya baik sangat pun(geram ni...... >:(

Haha...tu jelah nak tulis.Sory tau.Nanti Fiqah akan entri panjang sikit

Friday, 1 January 2016

Part 3:Ambidexter Heritage 1519

Assalamualaikum semua...

Fiqah nak bagi soalan kat korang semua...Pada tanggal 2 Januari,3 makhluk Allah telah dilahirkan.Siapakah mereka

a.Inarah
b.Fadlan Hazim
c.Amal
d.semua di atas

Okey,korang semua tahu kan jawapan dia,so Fiqah takkan bagi tau....and hari ni balik asrama.Yeah tepuk tangan untuk diri anda

So...alkisahnya di kelas 1 Ikhlas.

Part 2:1 Ikram & P2B1

Assala,ualaikum

Hehe,hari tu Fiqah berhenti cam tu ja kan?So,nak sambung.HOHOHOHOHO

Well,cuma nak cerita pasal kelas 1 Ikram dan dorm P2B1.

Guru kelas,Pn.Aishah yang suka cerita pasal Add Math

Pn.Suppiah,cikgu BM yang paling terbaik pada abad ini.

Pn.Asmaniza,siap-sedialah dengan pelbagai tugasan yang mencabar minda korang tentang Geografi

Cikgu Zai,pastikan nota siap or else.....