Thursday, 31 December 2015

Part 1:i-KUPS

Assalamualaikum..hohohoho.Fiqah ada cakap kan nak buat entri khas?So inilah dia >.<

 Biasalah sekolah baru,dapat senarai barang keperluan and bila beli tudung labuh...........

Me:Takkan nak beli tudung ni............Besar kut.

Balik rumah cuba pakai tudung tu.

'Eee...perlu ka pakai tudung.Dah la besaq, susah nak seterika nanti.Bla bla bla bla...........'


Dan hari yang ditunggu-tunggu tiba juga.Tengok sekeliling...

'Awat dia tu boleh pakai tudung segi tiga.Tak acilah.'

Thursday, 24 December 2015

Maulidur Rasul Kali Ke-2

Assalamualaikum ^___^

Lama x menaip rasanya...Siapa sangka,tahun 2015 kita sambut 2 kali Maulidur Rasul.SubhanAllah...hebat bukan.

Sunday, 6 December 2015

Friday, 4 December 2015

FIXI~Perosak minda

Assalamualaikum.....Korang semua pernah jumpa buku FIXI?Sekarang ni,buku ni semakin banyak dikeluarkan

Wednesday, 2 December 2015

Movie,Buku & Cuti

Assalamualaikum.

Woo,banyak juga habuk kat blog ni.Sat nak tiup.Fuh.......

Hehe,tak pasti nak cerita pasal apa..Well,Fiqah baru je habis tengok movie Detective Conan 19 semalam......