Tuesday, 30 September 2014

Wallpaper Paris(Untuk Blog)

Assalamualaikum semua.Hari ni Fiqah nak kongsi bebrapa wallpaper.Fiqah ambil dari google ye.....
 

Friday, 26 September 2014

Blog ke-2

Assalamualaikum.

 Fiqah cuma nak bagitau yang Fiqah buat blog baru.Tekan Sini.Fiqah saja buat blog tu untuk tulis karya yang Fiqah buat.Bukannya yang Fiqah copy.

 Dan korang jangan ambil cerpen yang Fiqah tulis tanpa izin.Fiqah tak suka orang macam tu.Sila minta izin dulu ya!

Saturday, 13 September 2014

T_T''

Assalamualaikum!

Hari ni takde apa-apa pun untuk diceritakan.Cuma hari ni Fiqah jadi bibik.Kemas rumah dan macam-macam.Pastu kena layan kucing yang macam bayi.Meow,meow je kerjanya.Dan last sekali,Fiqah selsema.Hachum!!!!

 Fiqah hanya terperap dalam rumah je...Entah bilalah nak pergi shopping.

Bye....

Friday, 12 September 2014

Resepi Macaron!

Assalamualaikum semua!!
Hari ni Fiqah hendak kongsi resepi macaron.Fiqah suka sangat macaron.Sampai mimpi makan macaron yang banyak.Inilah resepinya=